Mijn wereldreis - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sandra Thijssen - WaarBenJij.nu Mijn wereldreis - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sandra Thijssen - WaarBenJij.nu

Mijn wereldreis

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

17 Juli 2010 | Nederland, Deurne

Een wereldreis maken, dat heb ik toch al een tijdje in mijn hoofd en hart zitten! En die gaat nu werkelijkheid worden!!!
De eerste stap word gezet op 14 augustus naar Canada. Daar ga ik 4 weken lang veel familie bezoeken en een beetje van het land bekijken.
Dan vlieg ik 11 september naar FIJI. Daar ga ik 2 weken lang eilandhoppen en wat duiken. Op 23 september vlieg ik door naar Nieuw-Zeeland waar ik eerst weer familie ga bezoeken en daarna nog 4 weken per bus ga rondtrekken met rugzak. Dan op 31 oktober ga ik door naar Australie. Daar heb ik bijna 6 weken om de oostkust te ontdekken. Ook deze doe ik met bus en rugzak op.
En de laatste stap die ik ga zetten is een beetje richting huis.. Op 9 december vlieg ik dan naar Thailand en ga daar nog 2 weken een rondreis maken. Dan op 23 december kom ik eindelijk weer naar huis en ga gezellig de feestdagen met vrienden en familie doorbrengen.
Wat heb ik er een zin in zeg!!! Veel mensen ontmoeten, veel dingen doen en ontdekken, familie beter leren kennen en vooral veel plezier maken, dat is mijn doel van deze reis!!


  • 17 Juli 2010 - 13:03

    Helmi Hikspoors:

    Zo Sandra, wat een uitdaging!! Ik denk dat er veel jaloers op jou zullen zijn. Super!! Daar moet je toch ook wel lef voor hebben, maar ik weet zeker dat jij dat wel hebt. Ik vindt het wel fijn om jou weer te volgen via deze side. Dat ga ik ook zeker doen. Succes!!

  • 17 Juli 2010 - 17:24

    Pascal:

    he sandra.
    jij ben echt ongelofeloos.
    haha. wl onwijs super wat je gaat doen. hoop dat je heel wat moois gaat zien en ontdekken.
    je vult je boekje:ervaring wel snel zo. word een beste pil.
    veel plezier alvast gewenst en gaat je volgen. gr

  • 22 Juli 2010 - 07:22

    Yvon Van Der Horst:

    Hey meid!!
    Wat gaaf en spannend allemaal!! Veel plezier met je voorbereiding! We zien elkaar van te voren nog wel!
    Liefs Yvon

  • 02 Augustus 2010 - 11:58

    Ton Seijkens:

    Nou dat klinkt veelbelovend en je schrijft er geweldig enthousiast over. Ik wens je heel veel plezier en geluk tijdens de tocht die er zeer afwisselend uitziet.

  • 14 Augustus 2010 - 12:01

    Lieke & Leon:

    Hey vrouwke,

    Geniet van je mooie wereldreis. Heel veel plezier! We houden je site in de gaten!!

    Liefs x ons

  • 14 Augustus 2010 - 12:48

    Digna:

    de dag is aangebroken!! heel veel plezier en we lezen wel hoe het je allemaal vergaat op wereldreis!

    Liefs...

  • 16 Augustus 2010 - 11:27

    Ons Mam :

    nu is de reis echt van start gegaan.
    geniet van de dingen die op je pad komen.
    en neem het met je mee.

  • 17 Augustus 2010 - 17:19

    Ex-buurmeisje Janske:

    geniet er van hé

  • 17 Augustus 2010 - 18:16

    Sybilla De Groot:

    Ha Sandra
    Geweldig dat je deze wereldreis gaat maken, een hele onderneming, maar dat redt je wel
    Wij wensen je heel veel plezier toe
    Groetjes Gerard en Sybilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Sandra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 618
Totaal aantal bezoekers 59086

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 01 Januari 2015

mijn reis op zoek naar...

14 Augustus 2010 - 23 December 2010

Mijn wereldreis

Landen bezocht: